اشتباهات رایج در خرید روتختی

اشتباهات رایج در خرید روتختی

بدون شک تک‌تک شما عزیزان با ما هم‌نظر و موافق هستید که خرید روتختی یکی از کارهای بسیار سخت برای زوج‌ها است، حتی با کمی ارفاق شاید بعد از کار کردن در معدن، سخت‌ترین کار خرید روتختی باشد! اشتباهات رایج در خرید روتختی یکی دو تا نیست و در اثر عدم آگاهی به‌صورت سریالی اتفاق می‌افتد. نتیجه؟ هدر رفتن زمان و هزینه‌ای خواهد بود که صرف خرید یک روتختی نامناسب کرده‌اید. در این مطلب می‌خواهیم درباره اشتباهات رایج در خرید روتختی صحبت کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پیش از شروع صحبت در مورد اشتباهات رایج خرید روتختی، می‌خواهیم بگوییم که می‌توانید برای خرید سرویس حوله هیرو و سرویس روتختی به سایت خوابیلو مراجعه کنید.

اشتباهات رایج در خرید روتختی

انتخاب بین مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تمام آن چیزی نیست که در هنگام خرید روتختی باید مدنظر قرار دهید. چندین و چند فوت کوزه‌گری در این زمینه وجود دارد که فروشنده‌ها هرگز به شما نخواهند گفت. برای خرید سرویس حوله عروس در مشهد می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر رجوع کنید.

در این مطلب چند مورد از اشتباهات رایج در خرید روتختی پوشش داده شده است که مطمئناً بسیاری از شما از وجود آن‌ها بی‌خبر هستید. به نفعتان است که تا انتهای مطلب را با دقت تمام خوانده و نکته‌برداری کنید! برای خرید تشک رویال در مشهد به نمایندگی‌های مجاز اعتماد کنید.

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه اول: عدم دقت کافی به تفاوت سایز روتختی و تشک

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه اول: عدم دقت کافی به تفاوت سایز روتختی و تشک

بزرگ‌ترین اشتباه فاحشی که در خرید روتختی رخ می‌دهد، عدم دقت به تفاوت سایز روتختی و تشک تختخواب است. اولین و مهم‌ترین فاکتوری که در خرید روتختی باید روی آن حساس شوید سایز روتختی است. حتی اگر بهترین، مرغوب‌ترین و گران‌ترین روتختی جهان را هم بخرید، اگر به سایز تختخواب و تشک شما نخورد، فقط پول خود را دور ریخته‌اید، این‌طور نیست؟ برای اطلاع از آدرس نمایندگی تشک رویا در مشهد به وبسایت مراجعه کنید.

می‌توانید ابعاد تخت خود را متر کرده و اعداد به دست آمده را در اختیار یک تولیدکننده قرار دهید؛ اما به‌طور کلی استانداردی که باری ساخت انواع تشک‌های کودک، تک و دو نفره به کار می‌رود از قرار زیر است:

برای روتختی نوزاد و کودک: سایز ۱۳۰ در ۷۰ سانتی‌متر یا سایز ۱۳۵ در ۷۰ سانتی‌متر برای کودک و سایز ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر برای کودک.

برای روتختی یک نفره: سایز ۸۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر، سایز ۹۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر و سایز ۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر. سایز استاندارد اما ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی‌متر است.

برای روتختی دونفره: سایز ۲۰۰ در ۱۴۰ سانتی‌متر، سایز ۲۰۰ در ۱۶۰ سانتی‌متر، سایز ۲۰۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر و سایز ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی‌متر.

برای خرید روتختی باکیفیت می‌توانید به فروشگاه خوابیلو مراجعه کنید.

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه دوم: انتخاب طرح و رنگ روتختی بدون توجه به دکور اتاق و مدل تختخواب

در اینکه انتخاب طرح، رنگ و مدل روتختی کاملاً سلیقه‌ای بوده و برخواسته از تمایلات خود افراد است هیچ شکی نیست؛ اما پیروی از یک سری اصول معماری و آگاهی از نحوه ست کردن رنگ‌های مکمل و متضاد، قطعاً به شما در چیدمان یک اتاق و تختخواب رؤیایی و دوست‌داشتنی کمک خواهد کرد. موافق نیستید؟ برای آگاهی از تفاوت روتختی کاوری با لحاف روتختی به سایت خوابیلو مراجعه کرده و از متخصصان این حوزه سؤال کنید.

علاوه بر شناخت تئوری رنگ‌ها و تأثیراتی که بر روان شما می‌گذارند، در نظر گرفتن سبک چیدمان اتاق و مدل تختخواب نیز منجر به محدودتر شدن دایره انتخاب‌های شما خواهد شد. برای مثال خرید یک روتختی ساده و سفید، از عظمت و شکوه تختخواب سلطنتی و تاج‌دار زیبای شما خواهد کاست. یا ترکیب چیدمان سنتی اتاق با یک روتختی سه بعدی انیمیشنی کاملاً تو ذوق می‌زند.

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه سوم: بدون ضمانت خرید می‌کنید

خودتان را جای فروشنده بگذارید، اگر در جنس مواد به‌کاررفته و کیفیت دوخت محصول خود اطمینان نداشته باشید، آیا حاضرید برای کالای خود ضمانت چندماهه یا چندساله بدهید؟ بسیار ساده است، محصولاتی که دارای ضمانت هستند کیفیت بالاتری دارند، هرچه مدت گارانتی محصول بالاتر، کیفیت نهایی محصول بیشتر. جهت خرید تشک در مشهد به وبسایت خوابیلو سر بزنید.

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه چهارم: جنس پارچه روتختی را نمی‌شناسید!

انواع و اقسام جنس پارچه در بازار وجود دارد و هر روز نیز به تعداد و تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. اگر شناخت کافی ندارید، یک فرد متخصص و آگاه به خصوصیات جنس‌های مختلف پارچه را همراه خود داشته باشید. اگر فروشنده بگوید که انواع روتختی پولک‌دوزی، مرواریددوزی، توری، حریری، ساتن، نخی، دونخ، نخ پنبه، ضد تعریق، چهارفصل، پیکه، روتختی فانتزی، تزیینی، ساده، قابل شستشو و سه بعدی را دارد، انتخاب شما کدام‌یک خواهد بود؟

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه پنجم: کیفیت روتختی را فدای قیمت نکنید

البته امروزه شرایط اقتصادی کشور و قشرهای مختلف جامعه چندان مناسب و مساعد نیست؛ اما یک ضرب‌المثل انگلیسی هست که می‌گوید: آن‌قدر پولدار نیستم که پول خود را صرف خرید اجناس ارزان‌قیمت کنم! خریدن جنس بی‌کیفیت و ارزان حقیقتاً دور ریخت پول و هزینه است! در خرید همچنین حواستان باشد که با اسامی برندهای مختلف و مشهور جهانی ذهن شما را به بازی نگیرند. بی‌شک قیمت یک سرویس روتختی به جنس پارچه و الیاف آن بستگی دارد.

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه ششم: تکه‌های مختلف روتختی را بشناسید

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه ششم: تکه‌های مختلف روتختی را بشناسید

در هنگام خرید روتختی، انواع روتختی را بشناسید و آگاه باشید که این نوع خاص از روتختی باید شامل چه تکه‌های باشد. متأسفانه گاهاً دیده شده است که فروشنده از عدم آگاهی خریدار سوءاستفاده کرده و تعداد تکه‌ها را به صورت صحیح به خریدار اعلام نمی‌کند.

لحاف روتختی باید شامل موارد زیر باشد:

  • رویه بالش
  • لحاف دوخت‌دار
  • روی کوسن
  • ملحفه تشک

روتختی کاوری باید شامل موارد زیر باشد:

  • رویه بالش
  • کاور لحاف
  • روی کوسن
  • ملحفه تشک

روتختی لحاف کاوری باید شامل موارد زیر باشد:

  • رویه بالش
  • کاور لحاف
  • لحاف لایت دوخت‌دار
  • روی کوسن
  • ملحفه تشک

اشتباهات رایج در خرید روتختی، اشتباه هفتم: زمان نامناسب برای خرید روتختی

برای خرید سرویس روتختی ابتدا دکوراسیون اتاق خواب خود را تمام و کمال بچینید. سپس تختخواب خود را مشخص کرده و با توجه به مدل و ابعاد آن، روتختی مناسب خود را انتخاب کنید. جهت خرید روتختی در مشهد به فروشگاه و وبسایت خوابیلو مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا برجسته‌ترین و شایع‌ترین اشتباهات در هنگام خریدن روتختی لیست شده و در اختیار شما قرار بگیرد. با رعایت موارد فوق یک روتختی مناسب خریداری کرده و سال‌ها با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه