شناسایی، جلوگیری و از بین بردن ساس در تشک

شناسایی، جلوگیری و از بین بردن ساس در تشک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از بیدار شدن از خواب با اثرات گزیدگی روبرو شده باشید. اگر در تابستان باشد، قطعاً این مسئله را به پشه ربط خواهید داد. در صورتی که این موضوع طولانی شود و آثاری از پشه دیده نشود، چطور؟ عموماً افراد در این زمان برای شناسایی، جلوگیری و از بین بردن ساس در تشک، اقدام به جستجو در اینترنت می‌کنند. زمانی که خرید تشک ارزان در مشهد یا سایر شهرها انجام می‌دهید، احتمال بروز این مسئله بسیار بیشتر است.

ساس موجودی میکروسکوپی است که با چشم عادی دیده نمی‌شود. در عین حال می‌تواند آثار گزیدگی بزرگی را روی بدن شما به وجود آورد. در عین حال این گزیدگی‌ها نه تنها خوب نمی‌شود، بلکه هر روز خارش آن بیشتر می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

شناسایی ساس

اولین مرحله برای از بین بردن ساس در تشک، شناسایی آن است. موجودات مختلفی می‌تواند در منافذ موجود در تشک رشد کند، اما ساس خطرناک‌ترین مورد است. زیرا این موجودات از خون شما تغذیه می‌کنند و مقابله با آن‌ها راحت نخواهد بود. برخی از علائم که افراد در نمایندگی تشک رویال در مشهد برای خریداران خوشخواب در مورد ساس مطرح می‌کنند، به شرح زیر است.

اولین مورد لکه‌های زرد رنگ است. این مسئله در تخت‌های سفید به راحتی قابل تشخیص است. اندازه لکه‌ها حدود یک میلی متر است. نوزادان بعد از به دنیا آمدن پوسته تخم خود را می‌شکافند و این لکه‌ها پدید می‌آید. در صورتی که جنس مواد اولیه به کار رفته در داخل تشک خوب نباشد و از اسفنج و فوم‌های رنگی استفاده شده باشد، احتمال خطا وجود دارد.

وجود لکه‌های سیاه و قهوه‌ای روی روتختی یا تشک دومین مورد محسوب می‌شود. البته در صورتی که روتختی کیفیت خوبی داشته باشد، می‌توان از این روش بهره برد. زیرا در غیر این صورت ممکن است که لکه‌ها از روتختی باشد. برای خرید روتختی ارزان در مشهد به خوابیلو مراجعه کنید. این لکه‌ها می‌تواند مدفوع ساس باشد یا خونی که از شما مکیده است. در هر 2 حالت باید روش‌های از بین بردن ساس در تشک را در نظر بگیرید.

علائم گزیدگی

شناسایی ساس

یک راه دیگر برای شناسایی ساس، بررسی گزیدگی است. با این کار می‌توانید مطمئن‌تر نسبت به از بین بردن ساس در تشک اقدام کنید. گزش ساس کمی متفاوت ظاهر خواهد شد. در موارد بسیاری دیده شده که افراد با التهاب و حالت تهوع روبرو بوده‌اند. در عین حال درد زیادی را در ناحیه گزیدگی داشته‌اند.

نکته جالب این است که ساس فقط در هنگام مکیدن خون به شما نزدیک می‌شود و در زمان‌های دیگر روی بدن شما مانند کنه نخواهد بود. همواره فروشندگان به خریداران توصیه می‌کنند که در خرید تشک رویا در مشهد از وکیوم بودن خوشخواب از مغازه تا درب منزل مطمئن باشند تا کنه در داخل آن نفوذ نکند.

این نقاط گزش، بعد مدتی سفت می‌شود. همچنین آثار نیش به صورت 2 تایی یا 3 تایی ظاهر می‌شود. هیچ گاه جای تک نیش نخواهید دید. نگران انتقال هرگونه بیماری عفونی یا حیوانی نباشید. زیرا ساس قابلیت این کار را ندارد و تنها مشکلات مطرح شده برای شما پدید می‌آید.

ساس‌ها کجا هستند؟

بعد از قطعی شدن حضور و برای از بین بردن ساس در تشک، باید بدانید که در کدام قسمت تشک قرار دارد. از این طریق می‌توانید کار را یکسره کنید. نکته منفی این است که ساس‌ها در یکجا باقی نمی‌مانند. پس صرفاً تشک را بررسی نکنید. حتی ممکن است که بعد از خرید سرویس حوله هیرو، این موجود در داخل آن تکثیر شود.

مهم‌ترین جا برای ساس‌ها، بین درز کشو و صندلی است. بعد از آن می‌توان به کوسن‌ها و پرده‌ها اشاره کرد. اتصالات کشو، داخل ظرف‌های غذایی، ترک‌های دیوار و سقف و هر درز دیگری را می‌توان زیستگاه این موجود بیان کرد.

شاید سردرگم شده باشید. اما نکته جالب این است که در صورتی که محیط کم رطوبت بوده و غذا فراهم باشد، جای خود را ترک نمی‌کند. همچنین این موجود از نور فراری هست. به همین علت عموماً تخت و تشک بهترین محل برای آن است و کار از بین بردن ساس در تشک را از این جا باید شروع کنید.

جلوگیری از ورود ساس

یک راه برای از بین بردن ساس در تشک، ممانعت از ورود آن به خانه است. از رایج‌ترین راه‌ها برای ورود ساس به زندگی شما، از طریق دیگر لوازم است. ممکن است که خرید سرویس حوله عروس برای جهیزیه دخترتان انجام داده باشید و ساس از طریق بسته بندی آن به خانه شما وارد شده باشد.

از این رو بازرسی روتختی‌ها کار بسیار مهمی است. خشک کردن لوازم مختلف مانند پرده، بالش‌های پر شده از پر و غیره از مهم‌ترین اقدامات بعدی است.

راه‌های از بین بردن ساس در تشک

راه‌های از بین بردن ساس در تشک

از بین بردن ساس در تشک کار 1 یا 2 ساعت نیست و باید زمان طولانی را برای آن قرار دهید. شاید برای زمان تعویض تشک پاسخ عددی بعد از بررسی چند ویژگی امکان پذیر باشد، اما در مورد ساس به هیچ وجه امکان پذیر نیست. برای از بین بردن این موجود می‌توانید از دو روش بهره ببرید. برای نابود کردن ساس‌ها، از دو روش شیمیایی و فیزیکی استفاده می‌شود.

روش فیزیکی

زنده ماندن ساس به درجه حرارت بسیار حساس است. به همین علت اگر محیط منزل را بسیار گرم یا بسیار سرد کنید، این موجود از بین می‌رود. جارو برقی کشیدن درزها راه حل بعدی است. بهره بردن از بخار نیز راه بسیار نوین است.

راه بعدی استفاده از سیر تازه و بوی آن است. به این ترتیب ساس از محل زندگی فرار می‌کند. البته در روش‌های قبلی هدف کشتن ساس است. می‌توانید تشک‌های جدید را در فروشگاه خوابیلو خریداری کنید که احتمال زندگی کردن ساس در آن به علت به کار رفتن تکنولوژی پیشرفته بسیار پایین است.

روش شیمیایی

راه حل دوم برای از بین بردن ساس در تشک، استفاده از سم‌های مخصوص است. در این روش به صورت مقطعی سم پاشی را انجام دهید. بهتر است که از سم رقیق استفاده کنید.

جمع بندی

در مقاله از بین بردن ساس در تشک، تلاش کردیم که به مسئله این موجود ریز و خون خوار به طور کامل بپردازیم و در مورد آن صحبت کنیم.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه