مارک های معروف روتختی ترک

مارکهای معروف روتختی ترک

پیدا کردن و خریدن یک روتختی خوب و متناسب با معیارهای افراد مختلف کار سختی است؛ اما روتختی‌های ترک با کیفیت و زیبایی‌های مثال‌زدنی که دارند، کار انتخاب یک روتختی مناسب را تا حدودی آسان کرده‌اند. روتختی‌های وارداتی و عمدتاً روتختی‌های ترک تقاضای بسیار زیادی در بازار ایران و جهان داشته و اغلب زوج‌های جوان به دنبال مارکهای معروف روتختی ترک هستند. در این مطلب می‌خواهیم چند نمونه از مارک های معروف روتختی ترک را که در سال‌های گذشته فروش خوبی را تجربه کرده و جنس‌های باکیفیتی روانه بازار کرده‌اند معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال مارک های معروف روتختی ترک هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دلایل کیفیت عالی روتختی ترک

روتختی‌های وارداتی ترک در چند سال گذشته بازار ایران را به تسخیر خود درآورده و با استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها دست به تولید روتختی‌هایی زده‌اند که کمتر نمونه داخلی توان رقابت با زیبایی و کیفیت آن‌ها را دارد. اگر قصد خرید روتختی در مشهد را دارید، این خرید را از برندهای معروف و باسابقه انجام دهید.

چند نمونه از برندهای معروف ترک در ادامه برای شما لیست شده‌اند:

  • برند تاچ (Taç): عمده شهرت برند تاچ به دلیل تولید کالای خواب، حمام و فرش است
  • ازدیلک (Özdilek): عمده شهرت برند ازدیلک به دلیل تولید انواع کالای خواب و حمام است
  • سارو (Sarev): عمده شهرت برند سارو به دلیل تولید انواع کالای خواب و حمام است
  • ای گجلر استانبول (İyi Geceler İstanbul): عمده شهرت برند ای گجلر به دلیل تولید انواع کالای خواب و حمام است
  • فرست چویس (First Choice): عمده شهرت برند فرست چویس به دلیل تولید انواع روتختی است
  • رویال هوم (ROYAL HOME): برند رویال هوم عمده شهرت خود را به دلیل تولید انواع روتختی عروس به دست آورده است
  • الارت (Elart): برند الارت به دلیل تولید انواع روتختی عروس باکیفیت شهرتی خوبی برای خود دست‌وپا کرده است
  • کلوب کوتون (club cotton): عمده شهرت برند کلوب کوتون به دلیل تولید انواع روتختی است

برای خرید تشک در مشهد به فروشگاه‌های بزرگ و عمده‌فروشان مراجعه فرمایید. دلایل بسیار زیاد منطقی و موجهی وجود دارند که چرا مارک های معروف روتختی ترک در ایران به این درجه از محبوبیت رسیده و قدرت رقابت را از برندهای داخلی گرفته‌اند. در ادامه به چند مورد از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

جنس پارچه

دلایل کیفیت عالی روتختی ترک

سرویس روتختی که می‌تواند شامل تکه‌های کاور لحاف، لحاف لایت یا سفید و خام، ملحفه تشک، ملحفه روانداز، روبالشتی و روکوسنی باشد. تمام این تکه‌ها به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته و در اثر تعریق، غذاخوردن و عوامل دیگر، نیاز به شستشو پیدا می‌کنند.

اگر جنس پارچه و الیاف روتختی شما باکیفیت و مناسب نباشد در هر بار شستشو شما را دچار مشکل کرده و به فکر تعویض روتختی خواهد انداخت. مارک های معروف روتختی ترک در تولید انواع روتختی خود از پارچه‌ها و الیافی استفاده می‌کنند که درجه خلوص و کیفیت بالایی داشته و به‌راحتی شستشو داده می‌شوند. اگر قصد خرید تشک‌ها مرغوب و طبی رویال را دارید، به نمایندگی تشک رویال در مشهد سر بزنید.

از طرف دیگر روتختی شما اگر جنس مناسبی نداشته باشد شما را در استفاده روزانه دچار مشکل خواهد کرد. برای مثال اگر درصد استفاده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر در تولید محصول نهایی بیش‌ازحد مجاز باشد، روتختی خاصیت تنفس‌پذیری خود را از دست داده و منجر به تعریق بیش‌ازحد شما در زمستان و تابستان خواهد شد. این موضوع در خرید سرویس حوله عروس نیز باید مدنظر خریداران قرار بگیرد.

طرح و رنگ

مارک های معروف روتختی ترک همان‌طور که اشاره شد با استفاده از به‌روزترین خطوط تولید به دست مشتری رسیده و در همان نگاه اول وجه تمایز خود با نمونه‌های رقیب داخلی را به رخ می‌کشند. برای مثال فناوری‌های چاپ سه بعدی که مارکهای معروف روتختی ترک در اختیار دارند در کشور ما وجود ندارد. به همین دلیل روتختی‌های ترک به‌مراتب وضوح و شفافیت بالایی داشته و رنگ روتختی‌ها نیز با شستشو از بین نمی‌رود.

مارکهای معروف روتختی ترک

در ادامه چند مورد از مارک های معروف روتختی ترک را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

برند تاچ Taç ‌

برند تاچ در زمره معروف‌ترین مارک های روتختی ترک قرار می‌گیرد. دلیل این شهرت نیز تولید انواع منسوجات خانه مانند سرویس روتختی و پرده با بالاترین کیفیت ممکن است. تاچ یکی از مارک های معروف روتختی ترک است که در سراسر قاره اروپا و آفریقا شناخته‌شده و محصولاتش به فروش می‌رسند. برای خرید سرویس حوله هیرو به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید.

برخی از تولیدات این شرکت به شرح زیر است:

  • انواع روتختی
  • سرویس حمام
  • انواع ملافه
  • انواع فرش و پادری
  • انواع پرده
  • انواع تشک خواب برای تمام سنین از نوزادی تا بزرگسالی

برند ازدیلک ‌Özdilek

برند ازدیلک یکی از برندهای بسیار باسابقه و مجرب ترک در زمینه تولید انواع کالای خواب است که قدمتی نزدیک به نیم قرن دارد. برای خرید تشک رویا در مشهد به نمایندگی مراجعه کنید. برخی از محصولات خط تولید برند ازدیلک به شرح زیر است:

  • انواع کالای خواب
  • انواع حوله
  • انواع روتختی
  • سرویس حمام
  • فعال در حوزه رنگ‌رزی و چاپ
  • انواع کاور روتختی
  • انواع لحاف و ملافه
  • انواع بالشت
  • انواع پادری
  • سرویس خواب نوزاد و کودک

برند سارو ‌Sarev

برندهای معروف روتختی ترک

برند سارو نیز جزو مارک های معروف روتختی ترک است که بیش از دو دهه فعالیت درخشان را در کارنامه خود دارد. برند سارو تمام اجناس خود را با بالاترین اعتبار ممکن ضمانت کرده و خدمات پس از فروش بسیار فعالی دارد. محصولات این شرکت از قرار زیر هستند:

  • انواع تشک ‌
  • انواع روتختی
  • انواع کاور روتختی
  • انواع بالشت
  • انواع لحاف لایت
  • سرویس خواب کودک و نوزادی
  • سرویس حمام
  • انواع کوسن و بالشت

برند ای گجلر استانبول ‌İyi Geceler İstanbul

اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب کامل و باکیفیت هستید، برند ای گجلر ترکیه را انتخاب کنید. اکثر محصولات این برند از الیاف پنبه و بامبو تولید می‌شوند. قیمت محصولات برند ای گجلر بالا است اما در درازمدت کاملاً توجیه اقتصادی خود را نشان خواهد داد. در نکاتی درباره جنس روتختی نوزادان اشاره شد که الیاف طبیعی تا چه حد برای تنفس پوست نوزاد مهم و ضروری است.

برند فرست چویس ‌First Choice

در رتبه بعدی مارک های معروف روتختی ترک برند فرست چویس حضور دارد. این برند نیز محصولات باکیفیت خود را از الیاف پنبه و بامبو تولید کرده و با بالاترین کیفیت ممکن به دست مشتریان می‌رساند. سری دیزایر این برند در زمینه روتختی سه بعدی فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است.

برند رویال هوم ‌ROYAL HOME

برند رویال هوم یکی دیگر از برندهای معتبر و خوش‌نام ترکیه است. بیشترین میزان فروش این برند در زمینه انواع روتختی عروس است که کیفیت و رنج قیمتی بسیار مناسبی دارند. روتختی‌های پیکه و انواع کاور رویال هوم نیز فروش بسیار بالایی دارند.

برند الارت ‌Elart

برند الارت قطعاً در لیست مارک های معروف روتختی ترک قرار خواهد گرفت. این برند انواع محصولات خود را با توجه به سلیقه مشتریان و با گرفتن بازخورد آن‌ها تولید می‌کند. به همین دلیل کارهای این برند محبوبیت بالایی دارند.

برندهای کلوب کوتون، انگلیش هوم، انلورا و مادام کوکو نیز ای دیگر برندهای معروف ترک در زمینه تولید روتختی هستند. برای خرید انواع روتختی به فروشگاه خوابیلو مراجعه فرمایید.

برند کلوب کوتون ‏club cotton

یکی از برندهایی که به دلیل تنوع بالا و کیفیت فوق العاده معروف شده است، برند کلوب کوتون ‏club cotton است. تعداد بسیار زیادی از هتل‌های معروف در سراسر جهان از این برند برای روتختی‌ها و سایر بخش‌های سرویس خواب استفاده می‌نمایند. باید این را بگوییم که این شرکت محصولات خود را در سه دسته بندی انواع روتختی، انواع تشک و انواع بالشت و لحاف لایت ارائه می‌نماید.

هر کدام از این دسته بندی‎ها دارای تنوع بسیار بی‌نظیری هستند و به شما کمک می‌کنند تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. یکی از تولیدات برند کلوب کوتون ‏club cotton که بسیار مورد توجه قرار گرفت، روتختی لحاف دار است که در زمستان مورد استفاده قرار گرفته و دارای عایق گرمایشی است.

مهارت منحصر به فرد کلوب کوتون ‏club cotton در تولید روتختی‌هایی با طرح‌ها و تصاویر سه بعدی بسیار زیبا باعث شده تا مشتریان و متقاضیان این برند بسیار افزایش یافته و فروش آن‌ها به صورت چشم گیری زیاد شود.

برند الارت ‏Elart

در حالت کلی برند الارت ‏Elart به صورت تخصصی روی تولید روتختی عروس کار می‌کند و در تلاش است تا با استفاده از پارچه‌های ژاکارت و مهارت ستودنی که در تولید ست‌های متنوع دارد، مشتریان خود را راضی نگه دارد. این برند خلاقیت‌های بسیار خاصی را در تولید روتختی عروس ارائه کرده است. برای مثال از دانتل دوزی، قلاب دوزی، قیطان دوزی و پلیسه کاری در تولید این روتختی‌ها استفاده می‌نماید.

تقسیم بندی‌های متفاوتی در این برند وجود دارد که باعث شده مشتریان دست بازتری در انتخاب داشته باشند. روتختی‌های چهار فصل، روتختی لحاف دار، کاور ملحفه، انواع کوسن‌های روتختی تزئینی و … از دسته بندی‌هایی است که برند در تولید روتختی عروس ارائه کرده است. کیفیت بالا و طرح‌های جالب این برند باعث معروفیت بیش از اندازه آن شده است و کاربران را به آن جذب کرده است.

برند رویال هوم ‌ROYAL HOME

اگر نخواهیم برند رویال هوم را در لیست بهترین برندهای روتختی ترک بیاوریم، می‌توانیم آن را در لیست بهترین برندهای جهانی روتختی ترک بیاوریم. در رابطه با پارچه‌هایی که این برند با استفاده از آن‌ها روتختی‌های خود را می‌دوزد باید این را بگوییم که همگی از الیاف گیاهی و طبیعی مانند پنبه ساخته شده‌اند.

ست‌هایی که برند رویال هوم ارائه می‌نماید بسیار متنوع بوده و مشتری به راحتی می‌تواند گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کرده و همان چیزی را خریداری کند که می‌خواهد. علاوه بر آن باید در رابطه با بسته بندی‌های این برند صحبت کنیم که همگی بسیار خاص بوده و ظاهری زیبا دارند.

برند فرست چویس ‌First Choice

این برند برای اینکه طرح‌های جدید روتختی خود را ارائه نماید به ترندهای روز دنیا توجه کرده و همیشه طرحی را ارائه می‌نماید که بهترین بوده و تمامی کاربران را به سمت خود جلب می‌نماید. برند فرست چویس ‌First Choice همیشه نیازهای مشتریان خود را طبق مد روز در نظر گرفته و ارائه نموده است.

این برند در زمینه تولید روتختی کاوری بسیار عالی عمل کرده است و از این نظر می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای تولید این محصول خاص از جنس ساتن کتان یا ساتینت استفاده می‌شود که دارای جنسی مانند پنبه بوده و از الیافت طبیعی گرفته شده است. این جنس دارای بافت نسبتا متراکمی است که با داشتن حالت شاین ابریشمی زیبایی بسیار خاصی را به نمایش گذاشته است. علاوه بر آن ساتینت بسیار لطیف بوده و با سایر اجناس ساتنی قابل مقایسه نیست. البته لازم به ذکر است که این کیفیت طبیعتا قیمت نسبتا بالایی نیز خواهد داشت.

مقایسه مارک های معتبر روتختی ترک

اگر بخواهیم نکته‌ای مشترک را میان تمامی برندهای روتختی‌های ترک بیان کنیم باید به مرغوبیت و منحصر به فرد بودن تمامی آن‌ها اشاره نماییم. یعنی تمامی این برندها عالی هستند و در کار خود نظیر ندارند ولی باید این را بدانید که بازار فروش و رقابت بی رحم است و اگر نتوانید تمایزی را به وجود آورید، خیلی زود حذف شده و فراموش خواهید شد.

در رابطه با برندهای ترک روتختی نیز همین موضوع وجود دارد و همین باعث شده تا هر کدام از این برندها، دست به کاری خارق العاده بزنند. برای مثال شما طرح‌های برند ای گیجلر را نمی‌توانید در هیچ کجای بازار پیدا کنید و باید مطمئن باشید که این برند خاص‌ترین و جذاب‌ترین طرح‌ها را ارائه می‌نماید.

یکی دیگر از برندهایی که روی یکی از ویژگی‌های روتختی به صورت خاص کار کرده است، برندهای تاچ و الارات هستند. این دو برند در کیفیت زبان زد تمامی افرادی هستند که در بازار روتختی دستی بر آتش دارند. این را نیز باید بگوییم که برند تاچ علاوه بر کیفیت بالایی که دارد به صورت تخصصی روی بسته بندی محصولات خود کار خواهد کرد که این موضوعی است که در بازارهای امروزی بسیار مورد توجه کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت. این برند به صورت کلی در زمینه ایجاد تمایز بسیار عالی عمل کرده است و در حال حاضر روی بسیاری از نکات دیگر نیز کار می‌کند که باعث جهانی شدن این برند و معروفیت آن شده است.

تشخیص روتختی ترک اصل از تقلبی

این که بخواهید روتختی اصل خریداری نمایدد یا مشابه آن را، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از افراد با علم بر اینکه در حال خرید برند تقلبی هستند، این کار را انجام می‌دهند و با آن مشکلی ندارند ولی در رابطه با برخی دیگر به این صورت نیست و فرد دوست دارد روتختی اصل بخرد ولی ممکن است نتواند آن را تشخیص دهد. در این بخش نکاتی را در رابطه با تشخیص روتختی ترک اصلی از تقلبی بیان خواهیم کرد.

برای اینکه بخواهید این موضوع را به راحتی تشخیص دهید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • اولین نکته و تفاوت، قیمت برند ترک اصلی و تقلبی است. طبیعتا قیمت برندهای ترکی به هیچ وجه کم نبوده و با توجه به اصل و مرغوب بودن محصولات این برند، قیمت آن‌ها نیز بالا خواهد بود ولی در رابطه با برندهای تقلبی این موضوع وجود نداشته و طبیعتا قیمت کمتری خواهد داشت.
  • نکته دومی که باید به آن توجه کنید، کیفیت و نوع دوخت است. در این روش باید به این توجه داشته باشید که برندهای اصل ترکی دارای کیفیت خیلی بالایی هستند و دوخت آن‌ها بسیار خاص و تمیز است. زمانی که برای خرید روتختی به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه می‌کنید باید این را در نظر داشته باشید که دوخت روتختی ترک اصل بسیار تمیز بوده و شما می‌توانید این را معیاری برای تشخیص بدانید. همچنین نرمی پارچه و نخی که در آن به کار برده می‌شود نیز بسیار خاص است.
  • در آخر نیز باید به بسته بندی توجه فرمایید. بسته بندی برندهای اصل ترکی بسیار خاص و زیبا بوده و هیچ ناهماهنگی ندارند. این در حالی است که برندهای تقلبی دارای بسته بندی بسیار نامناسبی بوده و تقلبی بودن آن‌ها کاملا واضح و مشهود است.

سخن پایانی

مارک های معروف روتختی ترک این روزها در سرتاسر جهان به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید سرویس خواب باکیفیت و عمری دارید، برندهای ترک را در گوشه ذهنتان نگه‌دارید.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه