معرفی راه هایی برای پر کردن فضای خالی بالا تخت

پر کردن فضای خالی بالا تخت

کیفیت خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تخت خواب، تشک و فضای اطراف اشاره کرد.

فضاهای خالی اتاق خواب باید به روش هایی پر شوند که هم بر ظاهر اتاق و هم کیفیت خواب، تاثیر مثبت بگذارند. بالای تخت از جمله فضاهایی است که قبل از اینکه به تختخواب بروید با آن مواجه می شوید و نقش زیادی هم در دکوراسیون اتاق دارد. به همین دلیل ما این مقاله را به معرفی راه هایی برای پر کردن فضای خالی بالا تخت، اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید» آشنایی با کاربردهای پاف تخت در دکوراسیون مدرن اتاق

روش های پر کردن فضای بالای تختخواب

ایده های متنوعی برای پوشش فضای خالی دیوار بالای تخت وجود دارد. با توجه به سلیقه خود که به دکوراسیون سنتی علاقه مند هستید یا مدرن، فضاهای ساده را می پسندید یا شلوغ و … می توانید بهترین ایده را اجرا و فضایی زیبا و در عین حال آرامش بخش ایجاد کنید. رایج ترین راه ها برای پر کردن فضای خالی بالای تخت عبارتند از:

نصب قفسه دیواری

  • نصب قفسه دکوری

انواع دکوری های فانتزی و غیر فانتزی در طرح و رنگ های متنوع موجود در بازار، خوراک فضاهای خالی اتاق خواب هستند.

اگر در اتاق خوابتان با کمیود فضا مواجه هستید، پیشنهاد ما به شما نصب قفسه های دکوری بر دیوار بالای تخت است. با نصب این قفسه ها با یک تیر، دو نشان بزنید و علاوه بر پر کردن فضای خالی از قفسه های آن برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید.

  • نصب تابلو

یکی از رایج ترین راه ها برای پر کردن فضای خالی بالا تخت، نصب تابلو است. وجود انواع تابلوهای هنری، فانتزی و … در بازار، تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. بنابراین می توانید با خرید یک تابلوی زیبا، دیوار خالی اتاق خواب خود را تزئین کنید.

  • نصب قاب عکس

یک ایده عالی برای علاقه مندان به عکس و عکاسی، نصب قاب عکس بر روی دیوار بالای تخت است. می توانید عکس های تکی، دوستانه، خانوادگی و … را قاب گرفته و روی دیوار نصب کنید.

  • نصب قالی دستباف

اگر دکوراسیون سنتی را به مدرن، ترجیح می دهید و یا دوست دارید تم سنتی و مدرن را با هم تلفیق کنید از قالی ها دستباف سنتی غافل نشوید. قالی های دستباف سنتی با ترکیب رنگ های متنوع، زیبایی اتاق خواب را دو چندان می کنند.

  • نصب آینه

یکی از بهترین راه ها برای پر کردن دیوار خالی بالای تخت در اتاق خواب های کوچک، نصب آینه های تزئینی است. استفاده از آینه در دکوراسیون اتاق خواب، باعث می شود اتاق، بزرگتر از اندازه واقعی آن به نظر برسد و امروزه از روش های بسیار محبوب دکوراسیون های مدرن به شمار می رود.

  • نقاشی دیوار

نقاشی دیوار بالا تخت

اگر می خواهید فضای خالی روی دیوار بالای تخت را به حداقل برسانید، بهترین روش، نقاشی دیواری است. طرح و سبک مورد علاقه خود را انتخاب کرده و روی دیوار اتاق خوابتان به تصویر بکشید.

  • نصب تجهیزات نورپردازی

نصب تجهیزات نورپردازی تزئینی بر روی دیوار یکی دیگر از روش های مدرن پر کردن فضای خالی دیوار بالای تخت، محسوب می شود. نورپردازی اگر به شیوه اصولی صورت گیرد فضای بسیار شیک و زیبایی را فراهم خواهد آورد.

  • خرید تختخواب های تاج دار

با خرید تختخواب های تاج دار دیگر فضای خالی زیادی در بالای تخت نمی ماند که بخواهید به دنبال راهی برای پر کردن آن باشید. البته لازم به ذکر است که تخت های تاج دار برای اتاق های کوچک، انتخاب مناسبی نیستند، زیرا موجب شلوغی بیش از حد اتاق می شوند. اما برای اتاق های بزرگ مثل اتاق خواب تازه عروس، گزینه بسیار مناسبی هستند و می توانید با خرید روتختی عروس زیبایی آن را دوچندان کنید.

نتیجه گیری بررسی راه هایی برای پر کردن فضای خالی بالا تخت!

در  این مقاله سعی کردیم بهترین روش هایی که با استفاده از آن ها می توانید دیوار بالای تخت را پر کنید به طور جامع معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها، فضای زیبا و آرامش بخشی را ایجاد کنید.

در آخر می توانید سوالات و یا تجربیات خود از به کار گیری راه های پر کردن فضای خالی بالای تختخواب را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه