مموری فوم چیست و چرا بهترین تشک برای شما خواهد بود؟

مموری فوم چیست

وقتی که افراد قصد خرید تشک از نمایندگی تشک رویا در مشهد یا سایر برندها و فروشگاه‌های این حوزه دارند، اولین سؤال آنان این است که مموری فوم چیست؟ آیا نوعی تشک است؟ جزئی از مواد به کار رفته در تشک محسوب می‌شود؟

در این مقاله تلاش می‌کنیم که از ابعاد گوناگون به این مسئله نگاه کنیم و نقاط قوت و ضعف را بیان کنیم. چیزی که مهم است، این خواهد بود که شما با استفاده از این محصولات خوابی بسیار آرام داشته و به راحتی می‌توانید ریکاوری انجام دهید. با ما همراه باشید تا نکات مهم در این مورد را برای شما بیان کنیم.

مموری فوم چیست؟

این فوم یکی از انواع موادی است که می‌توانید در داخل تشک‌ها استفاده کنید. از نظر نرم بودن، این محصول مانند خرید سرویس حوله هیرو است و شما هیچ گونه زبری را مشاهده نخواهید کرد. این ماده را می‌توان جدیدترین دستاورد بشر در حوزه مواد به کار رفته در داخل تشک دانست.

اولین بار متخصصان شرکت ناسا از این فناوری در تشک‌هایی که توسط فضانوردان استفاده می‌شد، بهره بردند. با گذشت زمان و پیدایش نیاز به چنین محصولی در صنعت کالای خواب، از این تکنولوژی در فوم و برای تولید خوشخواب استفاده کرده‌اند.

در طول این سال‌ها فرایندهای تکمیلی روی تشک‌های مموری فوم رخ داده است و باعث شده تا شما دستتان در خرید باز باشد. امروزه می‌توانید چنین محصولاتی را با بهترین رنگ تشک که کرم است، خریداری کنید. از سویی دیگر امروزه فوم‌ها به 2 صورت در محصولات مختلف استفاده می‌شود.

فوم با فنر

مموری فوم چیست؟

این حالت قدیمی‌ترین نوع استفاده از فوم است. البته می‌توان مدل‌های ساخته شده با این فرایند را محبوب‌ترین نوع تشک‌ها در بین مردم بیان کرد. در این مدل، از فنر برای چارچوب بندی استفاده شده است. بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید کیفیت فنر را تعیین کنید. در روی این لایه، فوم مموری قرار می‌گیرد.

مموری فوم قرار گرفته روی این فنرها بسته به ارتفاع تشک از یک تا چند لایه تشکیل شده است. مانند خرید سرویس حوله عروس که لطافت زیادی دارد، این لایه‌ها نیز باعث نرم شدن تشک خواهند شد.

فوم بدون فنر

در این حالت به جای این که از فنر در ساختار تولید تشک بهره برده شده باشد، از فوم استفاده شده است. در نتیجه بسیاری از عیوب حالت قبلی را نخواهد داشت. اولین و مهم‌ترین مورد بحث نرم‌تر بودن آن و افزایش طول عمر تشک است. البته در ساختار این مدل از اسفنج نیز بهره برده شده است. با توجه به تراکم اسفنج می‌توان نرم یا سفت بودن تشک را تعیین کرد. می‌توانید برای خرید تشک به نمایندگی تشک رویال در مشهد مراجعه کنید.

مزایای مموری فوم

از زمانی که این تکنولوژی به وجود آمده، مزیت‌های بسیار زیادی برای تشک‌ها پدید آمده است. اولین مورد که بسیار اهمیت دارد، مسئله حساسیت این محصول به دما است. زمانی که شما روی این نوع تشک‌ها می‌خوابید، به سرعت گرمای بدن شما را به خود جذب خواهد کرد و بعد از مدت کوتاهی می‌تواند محیطی گرم را برای شما به وجود آورد.

از دیگر مزیت‌ها این است که با خرید روتختی ارزان در مشهد می‌توانید به راحتی بر زیبایی تخت خواب و اتاق خود بیفزایید. علتی که باعث می‌شود تا روتختی در این مدل‌ها بهتر از سایر تشک‌ها خود نمایی کند، این است که ارتفاع این نوع خوشخواب‌ها بیشتر است.

مورد مهم بعدی که از مزایای این خوشخواب است، حالت موم مانند این محصول خواهد بود که تشک حالت بدن شما را به خود خواهد گرفت. به این ترتیب بدن و کمر در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. در نتیجه ریکاوری سریع انجام می‌شود. این مدل برای افرادی که از درد کمر رنج می‌برند، بهترین انتخاب است.

سر و صدا و لرزش

مزیت بعدی این خوشخواب خداحافظی شما با هر گونه سر و صدا است. با هر گونه جا به جایی روی تشک‌ها، هیچ گونه صدایی را نمی‌شوید. به این ترتیب خوابی در سکوت خواهید داشت. این مسئله برای کسانی که از تخت‌های دو نفره استفاده می‌کنند، بیشتر قابل لمس است.

در این حالت شما چیزی به نام لرزش که در اثر جا به جایی روی تخت ممکن است به وجود آید، احساس نمی‌کنید. این موضوع در تخت‌های دو نفره یک نکته بسیار مهم است. خرید تشک ارزان در مشهد چنین قابلیتی را برای شما به وجود نمی‌آورد.

بسیاری از افراد مشکل صدا و لرزش تشک را در دراز مدت تجربه می‌کنند. در حالی که در موارد مموری فوم خبری از این مسئله نیست. در حقیقت فوم‌ها مرگ ندارند و شما از آن خسته خواهید شد، اما غیر قابل استفاده نخواهند بود.

میکروب زدایی

قیمت محصولات مموری فوم

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مموری فوم وجود دارد، مسئله میکروب زدایی خود تشک است. در ساختار این محصول از موادی استفاده شده است که باعث می‌شود رشد میکروب و هر گونه باکتری تقریباً غیرممکن باشد. مسئله دیگر این است که احتمال پوسیدگی تشک تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند و تقریباً غیرممکن خواهد بود. در فروشگاه خوابیلو می‌توانید این محصولات را مشاهده کرده و بهترین مورد را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

قیمت محصولات مموری فوم

محصولات مموری فوم به نسبت سایر مدل‌ها گران‌تر هستند. علت آن تکنولوژی به کار رفته در تشک‌ها است. شاید در آغاز هزینه زیادی پرداخت کنید، اما به مرور زمان و با توجه به عدم نیاز به تعویض تشک، کاملاً توجیه پذیر است.

نکات خرید مموری فوم

برای این که بتوانید تشک مموری فوم خوبی بخرید، ابتدا با کف دست روی محصول فشار بیاورید. در صورتی که به حالت اول خود در مدت زمان کوتاهی بازگشت، نشان از اصل مرغوبیت فوم است. مورد بعدی که باید در نظر بگیرید، لایه‌های به کار رفته در آن است. هر چقدر که تشک نرم‌تری نیاز داشته باشید، این لایه‌ها باید بیشتر باشد.

در صورتی که وزن زیادی دارید، حتماً خوشخواب‌هایی را انتخاب کنید که تعداد لایه‌های آن بیشتر باشد و از اسفنج نیز در ساخت آن استفاده شده باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در مورد تشک‌های مموری فوم با شما صحبت کنیم و مزایای آن را بیان کنیم. در صورتی که به تشک‌های سفت نیاز دارید، این محصول گزینه خوبی نیست. در غیر این صورت یک انتخاب عالی برای درمان دردهای کمر و حتی پیشگیری است.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه