بهترین رنگ تشک

بهترین رنگ تشک

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد هنگام مراجعه به نمایندگی تشک رویا در مشهد مد نظر قرار می‌دهند، مسئله بهترین رنگ تشک است. درست با پیشرفت تکنولوژی طرح‌ها و نقش‌های متفاوتی به وجود آمده است و این مسئله روی سردرگمی مردم در انتخاب رنگ مد نظر تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

یک سوال که مهم وجود دارد، این است که رنگ تا چه میزانی در انتخاب اثر گذار است؟ آیا رنگ و نقش تشک عامل اصلی است؟ اصلاً در بین 5 فاکتور اصلی جای می‌گیرد؟ تا چه میزانی می‌توان برای این مسئله هزینه انجام داد؟ اصلاً باید هزینه کرد؟ این موارد گوشه ای از سوالاتی است که افراد در رابطه با رنگ تشک از خود و نمایندگان فروش می‌پرسند.

بهترین رنگ تشک و نکات مهم در مورد آن

شاید اگر قرار باشد که خرید سرویس حوله عروس در مشهد را انجام دهید، رنگی به غیر از سفید برای شما اهمیت پیدا نکند، اما وقتی موضوع تشک می شود، کمی مسئله متفاوت خواهد بود. اول از همه بیایید در مورد اهمیت انتخاب بهترین رنگ تشک صحبت کنیم و این که چقدر مهم است؟

علم روانشناسی بیان می‌کند که بهترین رنگ تشک، آن رنگی است که الهام بخش آرامش باشد. در کنار آن روان و احساسات شما به طور کامل در وضعیتی قرار بگیرد که به راحتی بتوانید استراحت کنید. در دنیای امروز که شما از صبح تا موقع خواب در تنش فکری قرار دارید، این رنگ تشک می‌تواند باعث شود که شما با یک روحیه بهتر به استقبال خواب بروید. در نتیجه می‌توانید بهتر ریکاوری کنید.

پس می‌توان گفت که از نظر علمی انتخاب درست بهترین رنگ تشک کاملاً مهم است. این مسئله را می‌توانید به عنوان یک فاکتور مهم در خرید تشک در مشهد در نظر بگیرید. به خصوص این که از نظر رنگ شناسی و معماری دکوراسیون داخلی، کالای خواب می‌تواند تاثیر زیادی روی رنگ اتاق و حتی نحوه افکار افراد باشد.

بهترین رنگ تشک و تاثیر آن در قیمت تشک

بهترین رنگ تشک و تاثیر آن در قیمت تشک

شاید اگر قصد خرید سرویس حوله هیرو داشته باشید، رنگ به عنوان یک مسئله سلیقه ای در نظر گرفته شود و در قیمت آن نیز موثر نباشد. اما در تشک به همین سادگی نیست. اما کدام رنگ‌ها گران‌تر است؟ شاید بسیاری از شما فکر کنید که رنگ‌های شاد بیشترین قیمت را دارند، در حالی که این چنین نیست.

سه رنگ کرم، سفید و آبی آسمانی بیشترین قیمت را در بین تمام برندها دارند و به عنوان بهترین رنگ تشک محسوب می‌شوند. درست است که کمترین مواد رنگی در این مدل تشک‌ها استفاده می‌شود، اما تقاضا برای آن‌ها بسیار زیاد است. به همین علت عموماً رنگ این محصولات بیشتر است.

دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب زیاد است، اما در بین محصولات آن نیز رنگ‌های مطرح شده گران‌تر از بقیه موارد است. حتی طبق تحقیقات صورت گرفته این مورد در برندهای دیگر مانند رویا نیز به همین صورت است.

بهترین رنگ تشک

همان طور که گفتیم سه رنگ در گروه پر فروش‌ها قرار می‌گیرد. اما چرا؟ در ادامه هر کدام از موارد مطرح شده را به صورت دقیق بررسی می‌کنیم تا متوجه علت توجه افراد به آن‌ها شوید. همچنین برخی از رنگ‌ها که در گروه دوم از نظر فروش قرار خواهند گرفت که برایتان بیان می‌کنیم.

سفید

فرقی نمی‌کند هدف شما خرید تشک رویال در مشهد باشد یا از برند خوشخواب در تهران، اولین انتخاب به عنوان بهترین رنگ تشک، سفید است. علاوه بر بحث روان شناسی که بیان کردیم، عموماً خریداران دلایل زیر را مطرح می‌کنند.

  • برخی برای جهیزیه عروس اقدام به خرید می‌کنند و تلاش دارند تا حدی که امکان دارد، رنگ سفید را خریداری کنند که نشانه خوشبختی و عاقبت به خیری است.
  • گروهی برای این که در مرحله خرید روتختی در مشهد یا هر شهر دیگری کار راحتی داشته باشند، به سمت خرید تشک این رنگی می روند. در حقیقت سفید، رنگی خنثی است که می‌تواند با اکثر رنگ‌ها ست شود.
  • دلیل سوم این است که اتاق خواب عموم افراد قسمتی رنگ سفید دارد. حال ممکن است که دیوارها سفید باشند یا سقف. البته در برخی از موارد هر دو مورد به این رنگ است. به همین علت ست کردن آن راحت‌تر بوده و زیبایی بیشتری به محیط اتاق خواب می‌دهد.

بهترین رنگ تشک، کرم است

این رنگ مانند سفید باعث آرامش افراد می‌شود. در کنار آن یک نکته منفی سفید را نیز نخواهد داشت. این مورد کثیف شدن است. در صورتی که حتی تشک کثیف شود، کمتر از سفید آلودگی را نشان می‌دهد. مورد دوم عدم چرک مرد شدن است. این موضوع دلیل مهمی در انتخاب بهترین رنگ تشک محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توانید مدت زمان بیشتری از تشک بهره ببرید.

آبی آسمانی

سومین مورد در انتخاب بهترین رنگ تشک، آبی آسمانی است. از دلایل پرطرفدار بودن آن می‌توان به آرامش بخش بودن، ایجاد احساس پرواز، روحیه بخش بودن و انرژی زا بودن آن اشاره کرد. همچنین در فروشگاه خوابیلو می‌توانید طرح‌های مختلفی با این رنگ را مشاهده کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. حواستان باشد که این رنگ از سفید دیرتر چرک می‌شود و در عین حال از کرم کمتر دوام خواهد داشت.

رنگ زرد

رنگ زرد

این رنگ، بسیار گرم است. عموماً ذهن افراد عادت به تلقین کردن دارد و این حس را به خوبی از رنگ‌ها دریافت می‌کند. در صورتی که در محیطی سرد زندگی می‌کنید و آب و هوای منطقه شما سرد است، این رنگ بهترین گزینه برای شما است. می‌توانید موارد پر رنگ یا روشن را انتخاب کنید. این انتخاب بر اساس حساسیت شما نسبت به چرک مرد شدن تشک است.

رنگ سبز

مورد بعدی، رنگ سبز است. شما با این رنگ احساس حضور در طبیعت را پیدا می‌کنید. صبح‌ها با حس طراوت و شادابی بیدار خواهید شد. همچنین این رنگ هم خوانی جذابی با سرویس چوب شما به وجود می‌آورد. ترکیب قهوه ای و سبز از نظر روانی نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

جمع‌بندی

در مقاله انتخاب بهترین رنگ تشک سعی کردیم که چند مورد از بهترین‌ها را برای شما مطرح کنیم. همچنین در ذهن داشته باشید که رنگ انتخابی در قیمت نهایی تفاوت ایجاد می‌کند، اما آن قدر نیست که بگوییم قسمتی از بودجه خود را به این مسئله اختصاص دهید یا خیر.

برای انتخاب رنگ تشک دو مسئله را باید در نظر بگیرید. اول از همه رنگ اتاق خواب که بسیار مهم است و مورد دوم رنگ سرویس چوب شما است. به طور معمول سه رنگ سفید، کرم و آبی آسمانی بیشترین متقاضی را دارد.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه