خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر

خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر

تأثیر تشک بر روی خواب بسیار زیاد بوده است و به صورت مستقیم در زندگی روزمره افراد نقش داشته است. اما سوالی که وجود دارد این است که خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر به چه صورتی است؟ باید چه آیتم‌هایی را این خوشخواب داشته باشد؟

امروزه افراد به دردهای مختلفی در ناحیه کمر از جمله دیسک کمر مبتلا هستند. در گذشته راه‌های زیادی برای این مسئله وجود نداشت. اما امروزه خوشخواب‌های مختلفی وجود دارد که در حوزه پیشگیری و کنترل دیسک کمر کاربرد دارد. در عین حال بهترین گزینه بعد از جراحی و برای گذراندن دوران نقاهت نیز این مدل‌ها است. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای کاهش درد خود بهتر است به مراکز درمانی جهت انجام فیزیوتراپی کمر مراجعه کنید و یا از دستگاه‌های فیزیوتراپی در خانه استفاده نمایید. این اقدام، مکمل خرید تشک طبی و مناسب برای شماست.

نکات خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر

شاید برای خرید سرویس حوله عروس نیاز به چک لیست خاصی نداشته باشید، اما در خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر، باید چند فاکتور اساسی را در نظر بگیرید. شاید بپرسید چرا؟ دیسک کمر یکی از مشکلاتی است که روی مهره‌های کمر به وجود می‌آید. اگر به درستی این مهره‌ها در طول شب محافظت نشوند، احتمال بدتر شدن شما نیز وجود دارد.

مسئله بعدی که اهمیت دارد، فشار است. اگر تشک مناسبی را انتخاب نکنید، فشاری که وزن شما به تشک وارد می‌کند، به طور متقابل از طرف تشک به ستون فقرات شما وارد خواهد شد. در نتیجه احساس درد در کمر خود خواهید کرد. باید یک تشک خوب این فشار را به خود جذب کرده و در کل سطح تشک پخش کند.

تشک نرم یا سفت؟

سؤال مهمی که به طور عمده مشتریان در مورد خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر دارند، مسئله خرید خوشخواب نرم یا سفت است؟ اگر بخواهیم به طور صریح به این سؤال پاسخ دهیم، باید تشک نرم بخرید تا بتوانید به خوبی با دیسک کمر خود مقابله کنید. با خرید تشک خوشخواب رویا در مشهد به راحتی می‌توانید تمام استانداردهای مورد نیاز برای محافظت از کمر را به صورت یک جا در اختیار داشته باشید.

علت اصلی انتخاب مموری فوم در مقاله خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر، در فرم گرفتن تشک‌های نرم است. خوشخواب سفت مانند یک لایه پتو که روی زمین انداخته شده عمل خواهد کرد. واقعیت این است که یک لایه پتو هیچ گونه انعطافی نخواهد داشت و هر فشاری که وجود دارد به کمر وارد می‌شود. همچنین باعث خواهد شد که کمر در حالت صاف قرار بگیرد. مسئله‌ای که در دیسک کمر باعث افزایش تحت فشار بودن شما می‌شود و مشکلات را بیشتر خواهد کرد.

انواع تشک مناسب دیسک کمر

انواع تشک مناسب دیسک کمر

نمایندگی تشک رویال در مشهد تنوع محصولات بسیار زیادی دارد. می‌توانید تمام مدل‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم را از این مرکز خریداری کنید. تمامی خوشخواب‌ها، از نوع نرم محسوب می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با بودجه و میزان شدت دیسک خودتان اقدام به انتخاب کنید.

مموری فوم

جدیدترین تکنولوژی که امروزه در حوزه خوشخواب وجود دارد، مموری فوم است. به این ترتیب خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر بسیار آسان شده است. در حقیقت این تشک‌ها به سرعت فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت. این بدان معنا است که تمام نیروی وارده از طرف شما جذب شده و به هیچ وجه به کمر وارد نمی‌شود.

مورد دوم محافظت صد در صدی از کمر شما است. به این ترتیب نگرانی بابت تکان خوردن ستون مهره‌ها در زمانی که در خواب عمیق هستید، نخواهید بود. البته اگر به دنبال خرید تشک ارزان در مشهد هستید، خرید این خوشخواب کمی سخت است. به علت تکنولوژی به کار رفته در آن، هزینه به نسبت زیادی را باید بپردازید.

مموری فوم یک نکته حائز اهمیت دیگر نیز دارد. آن هم عدم لرزش است. شاید برای برخی از افراد لرزش تشک، باعث برهم‌خوردن خواب شود. اما برای افرادی که دیسک کمر دارند، این گونه نیست. این لرزش‌ها می‌تواند به طور مستقیم باعث تحریک ستون مهره‌های افراد شود و باعث به وجود آمدن درد شود. به همین علت در خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر، گزینه اول مموری فوم است.

به عنوان آخرین امتیاز این مدل باید این نکته را بیان کرد که مموری فوم نسبت به دما حساسیت دارد. خوشخواب به سرعت گرمای بدن شما را به خود جذب می‌کند. در نتیجه در مدت کوتاهی تشک گرم می‌شود. این مسئله خون رسانی در بدن شما را افزایش می‌دهد. این اتفاق به بازسازی سریع‌تر غضروف‌های از بین رفته در ستون مهره کمک می‌کند. در این نمایندگی می‌توانید خرید سرویس حوله هیرو و دیگر کالاهای خواب را انجام دهید.

تشک پنبه‌ای

تشک پنبه‌ای

دومین مورد در خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر، مدل‌های پنبه‌ای است. این خوشخواب‌ها قدیمی‌تر از مموری فوم است. همچنین پنبه به مرور زمان کیفیت خود را از دست می‌دهد. در حالی که در مموری فوم این موضوع بسیار کمتر اتفاق می‌افتد. مدل‌های پنبه‌ای برای کسانی که به پنبه حساسیت دارند، اصلاً توصیه نمی‌شود. همچنین مورد مهم بعدی قیمت بالای این تشک‌ها به نسبت مموری فوم است.

البته تاثیری که پنبه در بهبود سریع شما بعد از عمل دیسک کمر خواهد داشت، در مموری فوم وجود ندارد. در این خوشخواب نیز از کمر شما محافظت خواهد شد. همچنین هیچ گونه ارتعاشی را بر اثر جا به جا شدن روی تشک احساس نخواهید کرد. از آن جایی که این نوع تشک عموماً سفید است، با خرید روتختی ارزان در مشهد می‌توانید از کثیف شدن و چرک مرد شدن تشک جلوگیری کنید.

چند نکته کوتاه در مورد خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر

شما باید بعد از عمل حتماً از این مدل تشک‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید که دوران نقاهت به درستی طی شود، باید خواشخواب های نرم خریداری شود. موضوع بعدی این است که سعی کنید مدلی را خریداری کنید که گارانتی داشته باشد تا خیال شما بابت کیفیت راحت باشد. همچنین مواردی که امکان تعویض تشک بعد از خرید وجود دارد، در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

می‌توانید برای خرید به فروشگاه خوابیلو مراجعه کنید. به این ترتیب مدل‌های مختلفی از تشک‌های نرم را می‌توانید مشاهده کنید. بسته به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های موجود را بخرید.

جمع‌بندی

خرید بهترین تشک مناسب دیسک کمر امری بسیار مهم است. سعی کنید از خوشخواب‌های نرم یک مورد را انتخاب کنید. تشک انتخابی باید بتواند از مهره‌های کمر شما محافظت کند. در عین حال هیچ گونه فشار اضافی را به ستون مهره‌های شما وارد نکند.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه